Nelt Grupa je na tradicionalnoj godišnjoj konferenciji za medije predstavila godišnje rezultate, dosadašnja realizovana investiciona ulaganja, kao i novu misiju i viziju kompanije
Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Goran Cerovina, potpredsednik za Adria tržišta, Nenad Miščević, potpredsednik za tržište Srbije, Sonja Todorova, potpredsednica za poslovanje Neltovih brendova, i Bojana Mucić, izvršna direktorka ljudskih resursa Nelt Grupe.
Na konferenciji je objavljeno da je Grupa ostvarila prihode veće od 1,5 milijarde evra, što je više za 9% u odnosu na 2024. godinu. U skladu s tim, na svim tržištima ostvaren je rast prihoda: u Srbiji više od milijardu evra, na tržištima Adria regiona više od 400 miliona evra, i 60 miliona evra na afričkim tržištima.
u okviru novog strateškog ciklusa „Uspon 2030”, NELT JE realizovao oko 30 miliona evra investicija u modernizaciju skladišne i logističke infrastrukture, podizanje proizvodnih kapaciteta i digitalnu transformaciju ključnih procesa.
„Uprkos eksternim izazovima, na nivou Grupe ostvarili smo konsolidovani rast prihoda od 9% u odnosu na 2024. godinu. U skladu sa strategijom ‘Uspon 2030’ posvećeni smo našoj viziji i misiji – da kreiramo efikasan i održiv ekosistem koji povezuje ljude i brendove kroz izvrsnost u distribuciji, pouzdanu logistiku i ekspertizu u upravljanju brendovima”, istakao je Darko Lukić.
Uspon 2030 – novi strateški ciklus kompanije
Na konferenciji je istaknuto i da je kompanija, u okviru novog strateškog ciklusa „Uspon 2030”, realizovala oko 30 miliona evra investicija u modernizaciju skladišne i logističke infrastrukture, podizanje proizvodnih kapaciteta i digitalnu transformaciju ključnih procesa.

„Tržište Srbije ove godine beleži značajan rast od 7%. Takođe, prema rangiranju SeeNews-a, Nelt Co je ponovo uvršten na listu SEE TOP 100 najvećih kompanija u regionu jugoistočne Evrope za 2024, kao jedina domaća privatna kompanija“, rekao je Nenad Miščević, potpredsednik za tržište Srbije.
Kompanije Baby Food Factory, Neoplanta i Chips Way zabeležile su značajan rast svojih brendova, čime su dodatno učvrstile liderske pozicije u svojim kategorijama.
Ulaganja u zaposlene, inovacije u portfoliju, investicije u tehnologiju i snažno upravljanje brendovima ostaju glavni strateški oslonci razvoja.
Izvor: Nelt

