back to top
Tuesday, Oktobar 15, 2024

Održivi razvoj

Lidl smanjio upotrebu plastike u ambalaži „Bolje i manje – odgovorno pakovanje“

Kompanija Lidl Srbija smanjila upotrebu plastike u ambalaži flaširane vode privatne robne marke Saguaro za oko 30%. Kompanija Lidl Srbija je u okviru svoje dugoročne...

Letnji festivali kao sjajna prilika za reciklažu ambalaže

Na sve popularnijim letnjim festivalima šitom sveta, generiše se velika količina ambalaže od pića. Ova dešavanja kojih je ovog leta u Srbiji bilo mnogo,...

Način sakupljanja ambalažnog otpada direktno će uticati na stopu reciklaže u Srbiji primenu ISO standarda  o cirkularnosti

Način sakupljanja ambalažnog otpada direktno će uticati na stopu reciklaže u Srbiji i na mogućnost implementacije ISO standarda  o cirkularnosti u domaću ekonomiju Način sakuplja...

Priča o uspehu, Interzero: Kako smanjiti uticaj na životnu sredinu sportskih događaja

Interzero je u Sloveniji uradio projekat smanjenja uticaja na životnu sredinu muških kvalifikacija za Svetsko prvenstvo u floorballu (VFCK) Poslednjih godina tema održivog razvoja postaje...

Korak dalje u svetu – da li je ovo rešenje za čaše za jednokratnu upotrebu

Čaše za jednokratnu upotrebu kao i ostala jednokratna ambalaža postaju veliki globalni problem zbog masovnosti upotrebe i stila života, posebno u razvijenim zemljama poput...

Tetra Pak izveštaj o održivom poslovanju 2023 – fokus na cirkularnost, prehrambene sisteme, klimu i CSR

Kompanija Tetra Pak je smanjila emisije gasova sa efektom staklene bašte za 20% duž celog lanca vrednosti u odnosu na 2019. godinu Kompanija Tetra Pak...

Čisto iz ljubavi – Lidl uklonio iz prirode 90 tona otpada

Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“. Tokom ovogodišnjeg ciklusa kompanija je uz podršku...

DS Smith zamenjuje jednu milijardu komada plastike pre roka

DS Smith, kompanija za proizvodnju održive ambalaže premašila je Now & Next cilj održivosti u partnerstvu sa kupcima i do maja 2024. godine zamenila...

Coca-Cola HBC Srbija i Bambi – kompanije koje prevode obećanja u akcije

Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavili Izveštaj o održivom poslovanju za 2023. godinu Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su 20. juna 2024....

Šta znamo o PPWR, najnovijoj EU Uredbi o ambalaži i ambalažnom otpadu

PPWR je najnovija Uredba koja revidira trenutna pravila o ambalaži i ambalažnom otpadu koja se primenjuju u Evropskoj uniji (EU).  Evropski parlament je usvojio...

Najnoviji članci