back to top
Friday, Decembar 19, 2025

Studio Tumpić/Prenc i Famìa godinu završavaju međunarodnim zlatom

Ambalaža

Famìa, novi rovinjski brend linije maslinovih ulja, na čijem su vizuelnom identitetu radili kreativci iz Studija Tumpić/Prenc, ovu godinu završava još jednom međunarodnom nagradom  zlatnog sjaja

Projekat Famìa koji je Studio Tumpić/Prenc predstavio tek ove godine, do njenog kraja osvojio je niz stručnih priznanja, kako na domaćoj tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među najnagrađivanije domaće projekte ove godine prema broju osvojenih međunarodnih nagrada. Nakon američkog Communication Artsa, evropskog Pentawardsa i European Design Awardsa, kao i domaćeg Zagreb Design Weeka, stiglo je i priznanje Graphisa sa takmičenja Packaging11.

Dizajn ističe proizvod, promoviše grad i obogaćuje prodajni prostor bez dodavanja drugih elemenata, a ujedno podstiče kupce da prikupe sve intenzitete ukusa, pritom noseći kući autentičan delić Rovinja, čime se doprinosi profitabilnosti i prihodu klijenta.

Graphis već osam decenija beleži kreativnu izvrsnost, a njegova zbirka predstavlja vrhunce svetske kreativnosti kroz obiman arhiv radova. Posvećen podsticanju razvoja najboljih profesionalnih i novih talenata širom sveta, Graphis kroz prestižna takmičenja, jedinstvene publikacije, edukativne programe, izložbe i digitalne medije obezbeđuje da se razvoj vizuelne komunikacije prepoznaje, vrednuje i trajno čuva.

Svoj trag u slavljenju kreativne izvrsnosti ostavila je i Famìa, čije ime potiče iz rovinjskog dijalekta i reči za „porodicu“. Dotadašnji naziv „House of local products“ postaje slogan koji dodatno podržava priču, čiji koreni sežu u slikoviti istarski gradić Rovinj.

Rovinjska arhitektura kao inspiracija za vizuelni identitet Famìe

Rovinj se razvio na poluostrvu, sa kućama različitih boja i veličina, gusto zbijenim uz samu morsku obalu, a vekovima je napredovao zahvaljujući ribarstvu i maloj poljoprivredi, uključujući proizvodnju maslinovog ulja, koje je gotovo svaka porodica proizvodila u vinogradima van gradskog jezgra.

Rovinjska arhitektura i njene šarene kućice poslužile su Studiju Tumpić/Prenc kao glavna inspiracija za vizuelni identitet, prenoseći slikovitost i raznolikost porodice na sam proizvod. Svakom etiketom boca maslinovog ulja pretvorena je u minijaturni dom. Boje su odabrane prema karakterističnim rovinjskim fasadama, a istovremeno označavaju različite intenzitete ulja.

Famìa
Foto: Studio Tumpić/Prenc

Kada se boce različitih veličina i boja poređaju jedna uz drugu, stvaraju atraktivne kompozicije koje podsećaju na mediteranski gradić. Dizajn ističe proizvod, promoviše grad i obogaćuje prodajni prostor bez dodavanja drugih elemenata, a ujedno podstiče kupce da prikupe sve intenzitete ukusa, pritom noseći kući autentičan delić Rovinja, čime se doprinosi profitabilnosti i prihodu klijenta.

Projekat je realizovan u saradnji sa Etikgrafom i samo je jedan u nizu zapaženih radova Studija Tumpić/Prenc. Studio potpisuje brojne domaće projekte sa međunarodnim odjekom, a iza sebe ima neka od najvažnijih priznanja industrije, uključujući Cannes Lions, Red Dot Best of the Best, London International Award, Golden Drum, IIID Award i mnoge druge, čime iz godine u godinu potvrđuje svoje mesto među vodećim kreativnim studijima.

Najnoviji članci