back to top
Friday, May 2, 2025
Modernpak 2025 Zagreb sajam ambalaže

Najbolje upakovano

MOJA KRAVICA u ambalaži biljnog porekla – DA ŠTITI PROIZVOD I OKRUŽENJE

Moja Kravica je prvi domaći brend mleka u Tetra Pak ambalaži koja ima 86% biljnog porekla Važnost odabira ambalaže Prehrambena industrija ima važan zadatak da odabere...

Prima štapići u novom pakovanju – dizajn koji oslikava život sa ukusom

Štarkovi Prima štapići predstavljeni su u novom pakovanju izrađenom od reciklabilne mat duplex folije i dizajnirani tako da podražavaju osećaj zdravog životnog stila...

Nektar grejp i limun u ambalaži koja ostavlja utisak

Inovativni dizajn ambalaže koja već na prvi pogled ostavlja utisak leta i dobrog osveženja Banjalučka pivara poznata je kao kompanija koja nastoji da svoje poslovanje...

NAJBOLJE UPAKOVANO: BANJALUČKO PIVO – Ambalaža koja odiše tradicijom

Banjalučko pivo nas svojim izgledom i ukusom vraća u neka dobra vremena kada je sve bilo mnogo jednostavnije i lepše,  odiše tradicijom i vedrinom...

GRAND KAFA SINGLE ORIGIN – OPASNO DOBRA KAFA u inovativnoj, tehnološki naprednoj i održivoj ambalaži

Grand kafa je ovog proleća pripremila novitete koji mame na reakciju. Pravo je vreme da se spremite za opasno dobru kafu, jer u bogati...

FRUCTUS: Dizajn svake kutije čaja odiše elegancijom i kvalitetom

Svaka kutija čaja posebno je dizajnirana, dok ambalaža odiše elegancijom i kvalitetom. Jedna od vodećih kompanija na tržištu Srbije za ugovaranje uzgoja, preradu i promet lekovitim...

Moritz Eis: Ambalaža kao značajan aspekt brenda

Predstavljamo vam ambalažu Moritz Eis omiljenog brenda sladoleda u Srbiji proizvedenog po originalnoj recepturi od najkvalitetnijih sastojaka. Moritz Eis nije samo sladoled. To je...

ŠUMSKA TAJNA: Inovativan proizvod, upakovan u efektnu ambalažu modernog dizajna

Kompanija Stanišić Bio pokrenula je liniju zdravih, premium proizvoda pod robnom markom  Šumska Tajna koji izazivaju pažnju već na prvi pogled –  efektnom ambalažom...

PERUVIAN SUPERFOODS: Peruanska maka, upakovana u praktične kesice i kartonsku kutiju, atraktivnog, svedenog dizajna

U Peruvian Superfoods odlučili su da svoj Nuestra maka brend, pakuju u praktične kesice za dnevnu dozu od 5 grama i kartonsku kutiju, atraktivno...

BAG-IN-BOX: Ambalaža čije vreme u Srbiji tek dolazi

Za Ambipak magazin, razgovarali smo sa Goranom Gardijanom, vlasnikom preduzeća Zdravo produkt doo iz Riđice pored Sombora, proizvođača ceđenih voćnih sokova i distributera...

Najnoviji članci