back to top
Sunday, May 11, 2025
Modernpak 2025 Zagreb sajam ambalaže

U fokusu

Isti kvalitet štamparskih boja širom sveta

Jedna od vodećih međunarodnih kompanija za proizvodnju štamparskih boja i pomoćnih sredstava za štampanje, Hubergroup, svakodnevno radi na pružanju inovativnih rešenja, tehnologija i usluga...

Zaštita od klizanja paketa na paletama: toplo lepljenje umesto kartona i plastičnih folija

Robatech grupa je vodeći svetski proizvođač inovativnih i održivih rešenja za industrijsku primenu toplog i hladnog lepka. Kompanija je još 2018. godine na sajmu...

Antibakterijska staklena ambalaža

HSIL Ltd., Packaging Products Division, AGI glaspac, (AGI), proizvođač ambalažnog stakla, lansirao je svoj antibakterijski asortiman staklenih tegli  i boca za skladištenje hrane, kroz...

Kompanije će izgubiti milijarde evra ako se ne pripreme za rizike novog doba

U Beogradu je 23. juna održana najavljena konferencija “Rizici novog doba - uticaj na poslovanje i imovinu" Razvoj novih tehnologija, klimatske promene i sa tim...

Digitalni trendovi posle Covida 19

Piše: Doc. dr Bojana Ostojić, profesorka na Fakultetu za projektni i inovacioni menadžment PMC Covid 19 je uneo brojne promene u naše poslovanje, a jedna...

Korona menja radna mesta

Kako prenosi Telegraf Biznis, usled pandemije korona virusa menja se 53 miliona radnih mesta u EU, međutim,  korona je ubrzala promene i radnici...

Plava boca iz Knjaz Miloša

Na tržište voda stigla je inovacija iz Knjaz Miloša – Knjaz Miloš Obogaćeni Najstarija fabrika za flaširanje vode u Srbiji, Knjaz Miloš je za...

KONFERENCIJA: Rizici novog doba: efekti na poslovanje i imovinu

Konferencija "Rizici novog doba: uticaj na poslovanje i imovinu", održaće se 23. juna 2020. u hotelu Crowne Plaza u Beogradu Sajber rizici, klimatske promene, odgovornost menadžera,...

Korona menja stav o plastičnim kesama

Viktor Grujić, Polipak, autorski tekst - Da li nam je pandemija korona virusa dala drugačiju sliku problema sa upotrebom, ograničenjem i zabranom upotrebe plastičnih...

MOĆ PERSONALIZACIJE: Zašto se brendovi okreću personalizovanoj štampi?

Analiza ponašanja savremenog potrošača nam poručuje da su spremni da plate više, čekaju duže na isporuku i mnogo više cene personalizovane proizvode i usluge,...

Najnoviji članci