back to top
Thursday, May 1, 2025
Modernpak 2025 Zagreb sajam ambalaže

PIVARA TREBJESA predstavila novi izgled NIKŠIĆKOG

Ambalaža

Pivara „Trebjesa“ predstavila je danas novi vizuelni identitet za svoja tri piva – Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Originalni dizajn oslikava moderne trendove u globalnoj pivarskoj industriji, a u isto veme, kroz retro elemente na ambalaži, donosi priču o tradiciji nikšićkog pivarstva dugoj 125 godina.

Foto: Pivara Trebjesa

Novi vizuelni identitet je svedeniji u dizajnu. Tipografija je inspirisana čuvenim retro ispisom, izbalansirane su linije i slova, dok planinski vrhovi ostaju važan deo vizuelnog identiteta. S obzirom na to da je Nikšićko već odavno asocijacija na pivo, ova reč je uklonjena iz logotipa.

Inspiraciju za izabrane boje Nikšićko ponovo pronalazi u crnogorskoj prirodi i bogatom kulturnom nasleđu, koji su neraskidivo povezani sa identitetom ovog brenda.

Jelena Pavićević, Pivara Trebjesa, Foto: Pivara Trebjesa

Novi dizajn našu jedinstvenu priču, priču o modernosti i tradiciji, donosi na drugačiji način. Potrošači cijene autentičnost, što im i pružamo kroz jednu od najvećih inovacija na pakovanju u poslednjoj deceniji. Naša tri piva sada dolaze u još modernijem dizajnu, uz prepoznatljiv ukus i kvalitet, koji potrošači biraju već više od vijeka“, saopštila je marketing menadžer u Pivari „Trebjesa“ Jelena Pavićević.

Redizajn vizuelnog identiteta primenjen je na svim pakovanjima.

Ova promjena ne znači samo da smo moderni i relevantni u svim vremenima, već takođe šalje poruku da u kontinuitetu pratimo globalne trendove kada je pivarska industrija u pitanju. I dalje ostajemo posvećeni našoj najvažnijoj misiji, a to je da svakog dana osvajamo stare i nove ljubitelje piva i pružamo im ono što očekuju od svog omiljenog brenda“, poručila je Pavićević.

Foto: Pivara Trebjesa

Najnoviji članci