U kontekstu sve veće svesti o potrebi za održivijim načinom života i poslovanja, Lidl je predstavio novu inicijativu koja ide korak dalje u pružanju održivih alternativa – višekratne kese za hleb od 100% recikliranog poliestera.
Ova inicijativa proizilazi iz šire strategije Lidl-a usmerene ka društveno odgovornom poslovanju, uključujući i smanjenje unosa soli u pekarskim proizvodima, kao i promociju održivih opcija pakovanja. Kroz svoj asortiman hlebova i peciva, Lidl je prepoznao priliku da ne samo unapredi ishranu svojih potrošača, smanjenjem soli, već i da doprinese zaštiti životne sredine.
Višekratne kese za hleb predstavljaju praktično rešenje koje omogućava potrošačima da doprinesu smanjenju ambalažnog otpada. Nakon što jednom kupe ove kese, potrošači ih mogu ponovo koristiti, čime se smanjuje potreba za jednokratnom plastikom ili papirnom ambalažom. Osim što pružaju ekološku alternativu, ove kese su izrađene od 100% recikliranog poliestera, što ih čini još održivijim izborom.
Višekratne kese od 100% recikliranog poliestera podržavaju Lidlov koncept cirkularne ekonomije u kome se materijali koriste na održiv način, bez nepotrebnog stvaranja otpada.
Inspiracija za potrošače i privredu
Kroz ovu inicijativu, Lidl želi da podstakne potrošače da razmišljaju o svom uticaju na životnu sredinu prilikom svake kupovine. Upotreba višekratnih kesa za hleb ne samo da čuva resurse, već i direktno doprinosi očuvanju planete. Osim toga, ova inicijativa podržava koncept cirkularne ekonomije, gde se materijali koriste na održiv način, bez nepotrebnog stvaranja otpada.
Materijal od kojeg su izrađene pruža izdržljivost i dugotrajnost, čineći ih pouzdanim rešenjem za svakodnevnu upotrebu. Dodatno, ove kese za hleb su prilagođene potrebama potrošača koji teže održivijem načinu života, pružajući im mogućnost da aktivno doprinesu zaštiti životne sredine bez kompromisa u kvalitetu i udobnosti.
Kroz uvođenje višekratnih kesa za hleb od 100% poliestera, svojom Politikom nabavke Lidl nastavlja da postavlja standarde u segmentu trgovinskih lanaca, inspirišući potrošače i druge kompanije da preduzmu korake ka stvaranju održivije budućnosti.
Ideja za, s početka teksta pomenuto smanjenje udela soli u prepoznatljivim Lidl pekarskim proizvodima, proistekla je iz rezultata studije rađene u Evropskoj uniji, koja kaže da se godišnje po glavi stanovnika konzumira 3,5kg soli, dok se zdravim smatra gotovo upola manje – 1,8kg*.Zato je jedna od ključnih stavki Lidlove strategije za osvešćenu ishranu upravo smanjivanje udela soli u pekarskim proizvodima, pri tom zadržavajući ukus i kvalitet na koji su potrošači navikli.
Među hlebovima koji u svom sastav imaju smanjeni udeo soli su između ostalog: tost hlebovi, domaći hlebovi, kao i ražani, kukuruzni i hleb sa semenkama. Iako su hlebovi primarna grupa proizvoda u fokusu, pažnja je posvećena i kiflama i somunima.
Smanjenje udela soli i višekratne kese za hleb doprinose osvešćivanje potrošača ka zdravoj ishrani i ekologiji, istovremeno. Obe inicijative predstavljaju još jedan korak ka ostvarenju cilja održivijeg poslovanja i života, dok Lidl ostaje predan promovisanju ekološke odgovornosti i podršci zaštiti životne sredine.
Preporučujemo da svratite u jednu od 70 Lidl-ovih prodavnica po novi, manje slan hleb koji možete spakovati u novu višekratnu kesu.
—
*Loreen Kloss, Julia Meyer, Lutz Graeve, Walter Vetter: Sodium intake and its reduction by food reformulation in the European Union – A Review, 2015., 24 World Health Organization: Salt Intake, 202
Izvor: Lidl Srbija/promo
Naslovna fotografija: Lidl Srbija/promo