back to top
Tuesday, Decembar 23, 2025
spot_img

Fresh Corner završio 2025. godinu rekordnim rezultatima: kafa i hot-dog dostigli nove vrhunce

Ambalaža

Fresh Corner kompanije MOL završio je 2025. godinu  sa najboljim rezultatima do sada, jer su dva kultna proizvoda brenda – kafa i hot-dog – ostvarili rekordnu prodaju širom regiona

Tokom 2025. godine, na servisnim stanicama MOL Grupe prodato je ukupno 66 miliona šoljica kafe što predstavlja najveći godišnji rezultat u istoriji brenda. Prodaja hot-dog-a takođe je dostigla novi maksimum, sa 45,5 miliona prodatih komada u regionu. Samo u Mađarskoj je Fresh Corner završio godinu sa 12,4 miliona šoljica kafe i 11,5 miliona hot-dogova, postavljajući nove apsolutne rekorde u obe kategorije.

Posebno se istakla specijalna ponuda za korisnike MOL Move programa lojalnosti povodom 10. Fresh Corner rođendana, kada su mogli da osvoje 10 nagradnih kupona za Fresh Corner proizvode, što je rezultiralo rekordnom prodajom hot dog-a u Srbiji.

Rast je značajan čak i u poređenju sa već izuzetnim rezultatima iz prethodne godine. U 2024. godini Fresh Corner je prodao 65 miliona šoljica kafe i 43 miliona hot-dogova u zemljama MOL Grupe, dok je tokom 2025. potrošnja nastavila da jača na svim tržištima.

Fresh_corner_Mol_grupa_kafa
Foto: Mol Grupa

Snažni lokalni rezultati i u Srbiji

Regionalni uspeh ogledao se i na nivou lokalnih tržišta. U Srbiji, tokom 2025. godine na MOL servisnim stanicama prodato je 1.5 milion šoljica kafe i 600.000 hot-dogova.

Dodatni naglasci u rekordnoj godini


Rekordnu godinu dodatno su obeležile uspešne promotivne aktivnosti usmerene ka potrošačima. Posebno se istakla specijalna ponuda za korisnike MOL Move programa lojalnosti povodom 10. Fresh Corner rođendana, kada su mogli da osvoje 10 nagradnih kupona za Fresh Corner proizvode, što je rezultiralo rekordnom prodajom hot dog-a u Srbiji i jednom od najvećih na svim tržištima na kojima posluje MOL Grupa.

Fresh_corner_Mol_grupa_hot-dog
Foto: Mol Grupa

Fresh Corner, koji je 2025. godine obeležio 10 godina postojanja, ostaje jedan od vodećih regionalnih aktera u oblasti „on-the-go“ gastronomije i strateški stub poslovanja MOL Grupe u segmentu potrošačkih usluga.


Izvor: Mol Grupa

Najnoviji članci