U cilju boljeg pozicioniranja na tržištu, tim dizajn divizije velikog ambalažnog sistema Berlin Packaging, Studio 111 (Studio One Eleven) dobio je zadatak da dizajnira novu flašu i zatvarač za Pickers votku
Kako je tržište zanatskih destilerija eksplodiralo, kompanija Pennington Distilling Company zaključila je da je njihovom brendu votke Pickers potrebno da se, na polju na kojem vlada sve veća gužva, istakne od konkurencije.
Kako navodi Berlin Packaging, nakon niza razočaravajućih iskustava sa dobavljačem ambalaže Pennington im se obratio kako bi im razvili novo, jedinstveno i autentično pakovanje votke.
Zahtev od strane proizvođača je bio da se iskustvo brenda poveže sa regionalnom muzičkom kulturom jer destilerija ima svoje korene u Nešvilu.
Još jedan vrlo važan zahtev Pennington Distilling Company bio je da nova boca bude minimalno zahtevna s aspekta procesa punjenja, etiketiranja, zatvaranja i daljeg pakovanja.
Nakon izvršenog istraživanja o muzičkoj i konzumerskoj kulturi Nešvila, dizajnersko-marketinški tim Studio 111 (Studio One Eleven) stvorena ja nova staklena flaša za votku.
Da bi ova boca konačno izašla na tržište, bila je neophodna bliska saradnja među sektorima.
Od početnih skica koncepta do usavršavanja i inženjeringa, timovi za razvoj proizvoda Penningtona i Berlin Packaginga bili su kompatibilni i usklađeni zahvaljujući upotrebi najnovije 3D vizuelizacije i alatima za brzu izradu prototipa.
Prvo što se primeti kod ove boce je reljef sa gitarom koja se proteže odozdo prema vrhu dok je blizu grla reljef u obliku trzalice što definitivno asocira na gitaru, odnosno festivalsku kulturu države Tenesi odakle je proizvođač, odosno gde se nalazi Nešvil.
Izvor/foto: Berlin Packaging