Britanski multinacionalni proizvođač proizvoda za zdravlje, higijenu i ishranu, Kompanija Reckitt, poziva inovatore da pošalju rešenja za inovativni sistem za zatvaranje ambalaže za tečne proizvode.
Kompanija Reckit, otvorila je Challenge u okviru kog se traži inovativni sistem za zatvaranje ambalaže za pakovanje tečnih proizvoda. Dizajn treba da odgovara različitim kanalima prodaje, odnosno snabdevanju kroz konvencionalne prodavnice i snabdevanju i slanju proizvoda putem interneta.
Kompanija podržava prelazak potrošača i kupaca u digitalni svet, ali bez kompromisa u pogledu kvaliteta usluge, tako da poboljšano iskustvo postaje sve važnije za brendove koji se nalaze u portfelju kompanije.
Nove ideje i tehnologije zatvarača treba da ispune neki ili više sledećih kriterijuma: otpornost na curenje; pravilno doziranje za odgovarajuću upotrebu proizvoda; direktna upotreba bez doziranja; dizajn koji je kompatibilan sa vrhunskim iskustvom korisnika/kupaca; bezbednosna zaštita za decu; poboljšan i održiv životni ciklus proizvoda.
Ono što nova rešenja ne treba da budu jeste: skupa; sa složenim proizvodnim ciklusom; nereciklabilna; sa materijalima koji nisu u skladu sa smernicama kompanije za bezbednost i održivost.
U svom pozivu, kompanija Reckit ističe da nudi fleksibilan model saradnje za stvaranje obostrano korisnog partnerstva, u rasponu od mogućnosti mentorstva sa ugovorima o licenciranju, potencijalom za akviziciju i još mnogo toga.
Rok za slanje rešenja je 1. decembar 2022.
Više informacija na sajtu kompanije.